CONDIȚII GENERALE

Website-ul www.heyjolie.ro este operat de către SC HEYJOLIE SRL, societate înregistrată la Oficiul Comerţului cu numărul J13 /2420 /2018, CUI: 39817213, cu sediul social în Municipiul Constanta, Str Siretului, Nr.23, România, tel: 0755015945.

Prezentul document stabileşte termenii şi condiţiile în care puteţi utiliza site-ul www.heyjolie.ro. De asemenea, accesul pe site se va face sub autoritatea termenilor şi condiţiilor prezentate în acest document.

Utilizarea site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator şi achiziţionarea produselor din gama oferită pe site presupun implicit acceptarea tacită şi fără rezerve a acestor termeni şi condiţii, cu toate consecinţele care reies din acestea. Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele şi informaţiile despre acestea şi despre magazin, precum şi de a crea un cont care să servească la achiziţionarea produselor dorite. Utilizarea site-ului în alte scopuri decât cele menţionate este interzisă.

SC HEYJOLIE SRL poate aduce în orice moment modificări asupra conţinutului site-ului www.heyjolie.ro, modificări de structura şi accesibilitate, poate sista furnizarea informaţiilor pe site, fără a necesita un acord prealabil şi fără a acorda vreo notificare către utilizatori sau către terţe persoane.

Prezentul document se completează cu dispoziţiile prevăzute de OUG nr.130/2000, Legea nr.296/2004, Legea nr.677/2001.

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Toate materialele postate pe acest site, şi site-ul în sine, sunt protejate de drepturi de autor, mărci comerciale şi/sau alte drepturi de proprietate intelectuală. Aceste materiale aparţin societăţii SC HEYJOLIE SRL, putând fi folosite cu permisiunea proprietarilor lor, numai în scop non-comercial. Termenul de materiale vizează: fotografii, imagini, ilustraţii, texte, videoclipuri, clipuri audio, desene, logo-uri, mărci comerciale şi alte materiale conţinute în acest site, precum şi software-ul utilizat în proiectarea şi dezvoltarea site-ului.
Toate drepturile sunt rezervate, la nivel mondial. Numele şi marca HEYJOLIE, logo-ul HEYJOLIE şi toate celelalte mărci aferente, înregistrate sau nu, sunt mărci comerciale sau mărci de servicii ale SC HEYJOLIE SRL in Romania si in alte tari.

Materialele conţinute în acest site sunt afişate numai pentru scopuri informaţionale şi promoţionale. Acest site este numai pentru uz privat, personal şi non-comercial. Descărcarea sau copierea materialelor de pe acest site este permisă numai pentru uz personal, non-comercial. Nu este permisă reproducerea (exceptând uzul personal, non-comercial), publicarea, transmiterea, distribuirea, afişarea, ştergerea, adăugarea, modificarea, crearea unor lucrări derivate, vinderea sau participarea la vânzarea oricăror materiale din conţinutul acestui site, al oricărui software aferent. Orice altă utilizare a materialelor de pe acest site, inclusiv reproducerea în alte scopuri decât cel personal, non-comercial, modificarea, distribuirea sau republicarea, fără acordul prealabil, în scris, din partea SC HEYJOLIE SRL, este strict interzisă.

PREȚURILE PRODUSELOR

Toate prețurile din acest SITE sunt exprimate în LEI și includ TVA.

PLASAREA COMENZII

Pentru a putea cumpăra online produsele HEYJOLIE trebuie să vă creați un cont de utilizator. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitaţi pagina referitoare la Întrebări Frecvente.
Imediat după plasarea comenzii, veţi primi un e-mail de confirmare la adresa furnizată. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, nu vă putem procesa comanda, vă vom anunţa în cel mai scurt timp. În cazul în care am primit deja plata pentru comanda dumneavoastră, vom încerca să vă rambursăm suma respectivă utilizând aceeaşi metodă ca cea folosită pentru efectuarea plăţii. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, sunt necesare alte aranjamente, vă vom comunica acest lucru.

MODALITĂȚI DE PLATĂ

Modalitătile de plată acceptate pe www.heyjolie.ro sunt:

Plata online prin card bancar prin intermediul platformei MobilPay (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro). Dacă ați ales metoda de plată ”Online prin card bancar” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți. Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiile online. „3-D Secure” asigură în primul rând ca nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.
Plata online prin intermediul platformei PayPal
Plata numerar la livrare

EXPEDIȚIE ȘI LIVRARE

Livrările se fac în termen de 2-3 zile lucratoare din momentul în care comanda a fost finalizată și confirmată, prin intermediul FanCourier sau SameDay.

POLITICA DE RETUR

Consumatorul poate trimite retur prin orice firmă de curierat rapid produsele achizitionate online în termen de 14 zile calendaristice de la livrare însoțite de formularul de retur completat și de factură.
Produsele pot fi schimbate în limita stocului disponibil sau valoarea acestora va fi returnată prin virament bancar. Este necesară menționarea procedeului dorit în formularul de retur.
Din motive administrative trebuie să trimiteți produsele returnate fără a opta pentru serviciul de ramburs.

Pentru a returna un produs, aveti urmatoarea varianta:

Vă rugăm să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a returna utilizând adresa de e-mail office@heyjolie.ro, DM pe contul de Instagram @heyjolie.ro sau prin sms la numărul de telefon 0755015945
Expediați coletul prin orice firmă de curierat rapid la adresa: SC Heyjolie SRL – Str Baba Novac nr 177, Constanta, Romania, tel. 0755015945
Completați formularul de retur primit o data cu comanda dvs.
Introduceti formularul completat, factura fiscală și produsele pe care doriți să le returnați în ambalajul original.
După primirea returului, va fi efectuată verificarea cantitativă și calitativă a produselor returnate și transmis un email de confirmare a procesării returului. În cazul solicitării unui alt produs clientul va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența va fi plătită prin virament bancar, conform modalităților de returnare menționate în OUG34/2014. Produsul solicitat la schimb va fi expediat numai după ce clientul a returnat produsul cumpărat inițial, dacă acesta îndeplinește conditiile de returnare conform OUG34/2014. Plata returului se va face prin virament bancar in 14 zile de la primirea coletului de retur în contul IBAN indicat de consumator în formularul de retur. Taxele de curierat nu vor fi rambursate. Returnarea banilor ori, dupa caz, înlocuirea produselor, nu se poate efectua în urmatoarele cazuri:

Eticheta de produs si/sau eticheta de retur au fost desfacute. Desfacerea acestora duce automat la pierderea dreptului de returnare.
Produsele nu sunt în condiția lor originală (ambalajul original al produsului, accesoriile complete, documentele aferente achizitiei, documente fiscale)
Toate costurile de transport generate de procedura de retur/schimb produse, inclusiv reexpedierea vor fi suportate exclusiv de către client. Taxele de curierat nu vor fi rambursate. Important: Vă rugăm să respectați termenii de returnare cu care ați fost de acord în momentul în care ați finalizat comanda.

Nu vor fi acceptate coletele care:

Au fost trimise fără informare/notificare prealabilă.
Au menționată suma de ramburs pe eticheta de transport.
Nu au inscripționate pe ambalaj elementele necesare identificarii returului (numele beneficiarului facturii).
Produsele deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzatoare în cazul unei returnari de produs nu vor fi acceptate, iar costurile curierului sunt suportate de către dumneavoastra.

GARANȚIA PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiaza de toate garanțiile oferite de lege.

LITIGII

Pentru orice conflict apărut între SC HEYJOLIE SRL și clienții săi se va cauta o rezolvare pe cale amiabilă. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi soluționat de către instanța judecatorească competentă conform legii.